سفارش تبلیغ
صبا ویژن

می خواهم شما را با ولنتینو دونا آشنا نمایم

تا به حال به سالگرد ازدواج دعوت شده اید؟ مجبور شده اید برایشان کادو بخرید؟ کادویی که باید ست یا لااقل از یک نوع باشد.

چه کار وحشتناک و سختی است؛ کل خیابون ها را باید دنبال یک چیزی گز کنی که حتی نمیدانی چیست! به قول بعضی ها باید چشمت بخورد بهش تا یهو بگی همینه خودشه.

و خب شاید این در شهر بزرگی مثل تهران حداقل 1 ماه طول بکشد!

تصمیم گرفتم در اینستاگرام نظرات دیگران را بپرسم. بین جواب هایی که برایم ارسال شده بود عطر از همه جالب تر و شکیل تر بنظر میرسد.

در اینترنت سرچ کردم برای عطر هایی که هم زنانه هم مردانه دارند و دارای یک شکل و شمایل هستند.

بعد از جست و جو های بسیار به برند والنتینو رسیدم. برندی که با دو محصول والنتینو اومو و والنتینو دونا توانسته نظرات خیلی ها را مخصوصا زوج های جوان جلب کند.

چون خانوم ها بیشتر اهل خرید هدیه خصوصا ادکلن هستند باید بگویم که عطر ولنتینو دونا عطری سرد است با رایحه ترنج که بسیار مورد توجه خانوم های رسمی و خوش پوش است.

اگر می خواهید بیشتر با این عطر آشنا شوید و شما هم همین مشکل خرید هدیه را دارید بهتر استدر ادامه هم با ما همراه باشید.

ولنتینو دونا

برند ولنتینو و تاریخچه این برند

یکی از شرکت های عطرسازی معتبر،برند ولنتینو (VALENTINO) در ایتالیا است. این برند درست در سال 1959 توسط یک فرد به نام ولنتینو گراوانی (Valentino Garavani) در ایتالیا تاسیس شد. در شهر رم مقر برند ولنتینو قرار دارد. البته این برند از همان روزهای آغاز فعالیت، کار خود را با عطر شروع نکرده بود. این برند محبوب تا مدت های طولانی در زمینه مد و طراحی لباس فعالیت داشت. سرانجام این برند در سال 1978 اولین عطر خود را روانه بازار کرد.

 

رایحه های مختلفی که به برند ولنتینو تعلق دارند

ادکلن والنتینو دونا درست در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. ادکلن ولنتینو دونا ادکلنی زنانه، ملایم، شیرین و اغواکننده است و نظر هر کسی را جلب می کند. نسخه مردانه این برند به نام ولنتینو اومو در سال 2014 به بازار عرضه شده بود و این نسخه درواقع توسط دو عطرساز با نام های سونیا کنستنت و آنتوان میسون دیو در پاییز سال 2015 روانه بازار عطر و ادکلن شد.رایحه عطر ولنتینو دونا زنانه یک ترکیب متفاوت تازه و بسیار ترد از مرکبات و پودری از گل های شاداب و زنده است که در نت ابتدایی با عطر ترنج آغاز به کار می کند و در نت میانی با گل رز و زنبق ادامه پیدا خواهد کرد و در نت پایانی با نعنا هندی و چرم و وانیل رایحه دلبرانه ی عطر تکمیل خواهد شد. ادکلن valentino donna، عطری خاص، منحصر به فرد و اغواگر است که به بانوان شیک پوش علی الخصوص به منظور استفاده در مهمانی ها و یا مجالس رسمی پیشنهاد خواهد شد.

 

انواع و اقسام رایحه های این برند محبوب

 بلا فاصله بعد از اولین اسپری از ادکلن ولنتینو دونا روی پوست و محل نبض شما، رایحه های ابتدایی عطر که همان رایحه هایی نظیر ترنج هستند به مشام خواهند رسید که میزان ماندگاری و دوام این رایحه ها در حالت عادی به صورت تقریبی چند دقیقه ای است. این نت توانایی این را دارد که شادی و انرژی را به شما هدیه دهد. پس از مدتی که از اسپری این عطر می گذرد، این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی می دهند. نت‌ های میانی شامل ترکیب گل رز بلغاری و زنبق، با ماندگاری ای در حدود یک الی دو ساعت است و مسیر بویایی را برای شروع و ترکیب با رایحه پایانی باز خواهد کرد. این نت‌های گلی و باطراوت، سرزندگی و تازگی را در شما ایجاد خواهند کرد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. رایحه های پایانی که پس از چندین ساعت آشکار می شوند و پایداری طولانی مدت تری دارند شامل نعناع هندی، چرم و وانیل هستند و و تا پایان ماندگاری عطر با شما همراه و عجین هستند. این ترکیب تند، هیجان و اعتمادبه‌نفس را به شما هدیه خواهد داد.

 

خلاصه که من این عطر را هدیه دادم

امیدوارم به اندازه کافی انتخاب حرفه ای و مناسبی داشته باشم. خودم حسابی این عطر و رایحه مدرن و شلوغش را دوست دارم. امیدوارم که مادرم نیز از این عطر خوشش بیاید. برای خرید این عر از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانوس اقرادم کردم. خب این فروشگاه اینترنتی تماما در کار عطر و ادکلن بود و حسابی هخم نامش سر زبان ها بود. شما هم می توانید هر فروشگاه معتبر دیگری را برای خرید عطر خود انتخاب و به صورت آنلاین خرید کنید.