سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادکلن جگوار آبی برای حرفه ای هاست

آدم های اصیل و کسانی که برایشان مهم است چه میخرند و چه چیزی هدیه میدهند حتی در شرایط بد اقتصادی هم از برند بودن و با کیفیت بودن خریدشان پایین نمی آیند ؛ برایشان بسیار مهم است که علاوه بر قیمت خوب و ارزان بودن خریدشان هدیه ای که میخواهند بدهند بی کیفیت نباشد و شان خودشان را چه برای پوشش خودشان و چه برای پوشش طرف مقابلشان حفظ میکنند.

کسی که میخواهد عطر هدیه دهد در این شرایط اقتصادی باز هم نهایت سعیش را میکند که خودش را با هدیه اش به طرف مقابلش ثابت کند.

برای همین در نهایت ارامش عطری ارام و بنام با قیمتی مناسب تر انتخاب میکند.

پیدا کردن تمام این ویژگی ها در یک عطر مسلما کار سختی است، اما من بعد جست و جو های زیاد به جگوار آبی رسیدم.

عطری ارام و ملایم و در عین حال کلاسیک مخصوص آدمی با این خصوصیات اخلاقی و رفتاری‌. عطری که با رنگ آبی اش هم حتی این را تایید میکند.

اگر شما هم میخواهید با این عطر اشنا شوید برای خرید یک هدیه اصیل و خوب و در عین حال مناسب که به پول جیبتان هم بخورد با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

 

ویژگی های جگوار کلاسیک آبی

یکی از ویژگی های بسیار مثبت این ادو تویلت جگوار آبی، بطری بسیار زیبا و منحصر به فرد با برند آشنای جگوار روی آن است. در قسمت پایین برند نیز کلمه Classic  به صورت تیره قرار گرفته است. شیشه این محصول شفاف می باشد و بنابراین مایع عطر از آن به خوبی مشخص است و شما به راحتی می توانید بفهمید چقدر از عطرتان را استفاده کرده اید.  دور شیشه و در بطری نیز توسط یک نوار فلزی نقره ای رنگ احاطه شده است که درخشش خاصی به این محصول بخشیده است. احتمالا زمانی که این عطر را استفاده کنید رایحه هایی شبیه به  پرتقال، سرو کوهی، اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، ریحان، گل ستاره‌ای و نارنج به مشامتان خواهد رسید.

 

اگر بخواهید از برند جگوار بیشتر بدانید باید گفت که این برند مطرح قبل از اینکه وارد عرصه عطر و ادکلن شود کار خود را در صنعت خودرو سازی آغاز کرد و پس از اینکه تبدیل به یک برند معروف و معتبر شد تولید عطر و ادکلن را نیز آغاز کرد و بسیار هم در این زمینه موفق بود.

 

 

انواع رایحه ادکلن جگوار آبی

جگوار کلاسیک آبی رایحه های شیرین، تند، خنک، خوراکی طبیعت و گل  را دارد و از ساختاری شامل میوه، ادویه، چوب، مرکبات، صمغ، خاک و زمین، گیاهان معطر، گل تشکیل شده است. از عوامل سازنده آن نیز می توان به پرتقال، سرو کوهی، اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، ریحان، گل ستاره‌ای و نارنج ( به عنوان عناصر نت آغازین) و گل نیلوفر، شکوفه‌ پرتقال و زنجبیل ( به عنوان عناصر تشکیل دهنده نت میانی) و در نهایت چوب صندل، مشک و صمغ بنزویین به عنوان نت پایانی اشاره کرد.

 

قیمت جگوار کلاسیک آبی

ادکلن جگوار کلاسیک بلو در میان انواع عطر و ادکلن قیمت نسبتا مناسبی دارد. البته با توجه به اینکه به طور کلی قیمت عطر ادکلن بالا است و این روزها گران تر نیز شده است، بهتر است هنگام خرید به اصل یا تقلبی بودن محصول دقت کنید. با توجه به ویژگی های ظاهری که در بالا مفصلا درباره آن حرف زدیم به راحتی می توانید یک جگوار آبی اصل را از نوع تقلبی آن تشخیص دهید. همچنین اگر این اطلاعات برای تشخیصبرایتان کافی نیست می توانید به .... نیز سر بزنید واطلاعاتی بیشتری کسب کنید. اگر قصد خرید این عطر را دارید چند نکته به شرح زیر می تواند به شما در این مسیر یاری برساند.

 

هنگام انتخاب عطر چند ادکلن را با هم نبویید زیرا بو ها با هم قاطی شده و شما رایحه اصلی را تشخیص نخواهید داد.

 

سعی کنید عطر خود را درست مطابق سلیقه خود انتخاب کنید زیرا بوی شما تاثیر زیادی روی اعتماد به نفس خودتان و قضاوت دیگران از شما دارد. نگران نباشید جگوار آبی تنوع مختلفی دارد پس با صبر و حوصله انتخاب کنید.

 

بیش از اینکه به برند و قیمت بالای ادکلن توجه کنید به ماندگاری محصول دقت کنید.

 

جگوار آبی را در معرض نور خورشید و گرما قرار ندهید و سعی کنید آن را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.