سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با عطر آکوا پور هم

هدیه خریدن برای مردهایی که آرام هستند و چیزی را ابراز نمیکنند یا بهتر بگم بروز نمیدهند خیلی سخت است.

این آدم ها از سلیقه خودشان هیچ نمی گویند، و تو حقیقتا بیچاره میشوی تا یک هدیه کوچیک بتوانی برایشان بخری.

در این مواقع شما باید یک هدیه ای بخرید که باب طبع اکثر سلیقه ها باشد و بتواند به طرفتان بفهماند که من شما را این گونه دیده ام و شما از نظر من آدمی هستید با این خصوصیات اخلاقی.

این هدیه میتواند یک کتاب باشد، میتواند یک عطر باشد، یا حتی یک ساعت باشد.

من خیلی راجبه گزینه هایی که داشتم فکر کردم، دیدم ساعت ها فقط هنگامی که کار داری و عجله داری به چشمت می آیند؛ کتاب ها فقط زمان بی حوصلگیت به کارت می آیند؛ اما عطر از آن هاست که هنگام حوصله نداشتن، وقتی که عجله داری، هنگامی که بهترین جا دعوت هستی و خلاصه همه جا با رایحه خوشش همراهت هست.

بعد از تحقیق های زیادی که راجبه عطر ها کردم به عطر آکوا پور هم  رسیدم.

عطری که بوی سرد و ملایمش از سردی و ارامش شخص مورد نظرم میگفت.

عطری که با آبی بودن و شباهت قوطی اش به اقیانوس، از عمیق بودن و سرّی بودن آن فرد میگفت.

اگر میخواهید دلایل انتخاب من را به جز موارد بالا برای این عطر بفهمید، لطفا تا آخر این مطلب همراه ما باشید و ما را دنبال کنید.

 

آشنایی با ادکلن بولگاری آکوا پور هم

 

 

آکوا پور هم یکی از طرح های نسبتا جدید برند محبوب بولگاری است که طرفداران زیادی دارد. این عطر را  ژاک کاوالیه در سال 2005 طراحی و به بازار عرضه کرد و چنین تازیخی برای کمپانی بولگاری که از سال 1884 شروع به کار کرده، محصول نسبتا جدیدی به حساب می آید. جالب است بدانید این ادو تویلت در میان ادکلن های پر فروش در جهان قرار دارد. این عطر مردانه رایحه بسیار خنکی دارد و بسته بندی جالب آن نیز بر طرفداران آن افزوده است. این ادکلن درحال حاضر مانند تمام اجناس خارجی دیگر قیمت بالایی دارد اما اگر بخواهیم آن را با دیگر عطرها مقایسه کنیم، قیمت متوسطی دارد. البته لازم است هنگام خرید دقت کنید زیرا نمونه های تقلبی این محصول در بازار وجود دارد. در ادامه به برخی از خصوصیات  ادوتویت بولگاری آکوا پور هم اشاره خواهیم کرد تا شما بتوانید هنگام خرید محصول اصلی را از تقلبی تشخیص دهید.

 

 

 

خصوصیات ظاهری ادکلن بولگاری آکوا پور هم

 

 

این طرح از برند بولگاری دارای شیشه ای گرد است که آن را از دیگر طرح های این برند جدا می کند. روی شیشه با حروف بزرگ  AQVA نوشته شده و زیر آن نیز POUR HOMME  نوشته شده که مدل عطر است. شیشه این محصول 3 میلی متر قطر دارد که این ویژگی تقریبا آن را در برابر ضربات مستحکم می کند. اسپری افشان و درب شیشه به بدنه چسبیده و شما به هیچ عنوان نمی توانید آنرا جدا کنید. این یکپارچگی طراحی شیشه را جذاب تر کرده است. جعبه این ادکلن به رنگ سبز آبی است و جلوه بسیار زیبایی دارد. لازم به ذکر است که این عطر مردانه 100 میلی گرمی می باشد. در نهایت باید گفت که این عطر ماندگاری نسبتا بالایی دارد و در ایران حدو 900 هزار تومان به فروش می رسد.

 

 

 

 انواع رایحه ادو تویلت بولگاری آکوا پور هوم

 

 

قبل از هر چیز بگوییم که این عطر به بوی بسیار خوبش مشهور است. در نت ابتدایی آن عطر  برگ درخت نارنج، نارنگی ماندارین و پرتقال وجود دارد. در نت میانی نیز بوی اسطوخودوس، گل پنبه وجلبک دریایی  به مشامتان خواهد خورد. رایحه های سالویا اسکلاریا، کهربا، سدر و نعناع هندی عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو ویرجینیا، گیاه مریم‌ گلی و نت‌های چوبی نیز این عطر فوق العاده را تکمیل خواهد کرد.