سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرماف کلاب د نویت اینتنس | هدیه ای به یاد ماندنی

تولد برادرم بود و من طبق روال هر سال داشتم با برند های مختلف عطر سر و کله میزدم که کدوم بهتر است؟ کدوم بیشتر به برادرم میاد؟ نکنه سلیقش تغییر کرده باشد و حسابی ضایع شوم.

و تمام این افکار که باعث میشد هی بگم این بهتر است نه نه اون خیلی بهتر است.

خیلی کلافه شده بودم بابت علاقش به عطر ها.

خب چی میشد یک سال عطر نگیرد و تنوع طلب باشد؟

تصمیم گرفتم به مغازه بروم و برخلاف هر سال امسال حضوری به جای اینترنتی خرید کنم.

وقتی به مغازه رسیدم فروشنده از من درباره سلیقه برادرم حسابی سوال کرد و میتونم به راحتی بگم که ندیده نشناخته کلی باهاش آشنا شد‌.

خلاصه بعد از حرف زدن ها ما به رایحه تلخ و خنک رسیدیم که با روحیات برادرم بسیار جور تر است.

از فروشنده خواستم از این رایحه بهترین های خودش را برایم بیاورد.

میان آن همه عطر یکی طراحی بدنه و قوطی اش از همه مناسب تر دادن برای هدیه بود. 

آن عطر club de nuit بود که هم قیمت مناسبی داشت هم قوطی بسیار زیبا برای هدیه دادن.

اگر میخواهید با این عطر در کنار ما بیشتر آشنا شوید همراه مان باشید.

 

بدون شک توی عطرهایی که قیمت متوسطی دارند ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس گزینه بسیار مناسبیه. جالبه که بدونید این ادکلن رو نزدیک ترین بو به کرید اونتوس که یکی از معروف ترین عطرهای دنیاست و قیمت بسیار بالایی هم داره میدونن. یکی از دلایل محبوبیت این عطر همین نزدیکی به کرید اونتوسه زیرا کسانی که توانایی خرید اونو ندارن بتونن از ادو تویلت کلاب د نویت اینتنس به عنوان یه جایگزین مناسب استفاده کنن. برای اینکه این عطر رو بهتر بشناسید تا انتها با ما همراه باشید.

 

همه چیز درباره ادو تویلت کلاب د نویت اینتنس

ادکلن کلاب د نویت اینتنس حدوداً 100 میل حجم داره. بوی این عطر مدت زیادی روی لباس و بدن شما می مونه و بیش از اون برای فصل های گرم سال استفاده می کنن. از خصوصیات ظاهری این ادکلن می شه به کادر سفید رنگی که زیر جعبه قرار داره و شماره سریال و تولید و انقضای عطر روش نوشته شده اشاره کرد. شما برای خرید این ادو تویلت حتماً باید این اطلاعات را چک کنید تا بتونید محصول اصل رو از تقلبی تشخیص بدید. از خصوصیات دیگ ادکلن کلاب د نویت اینتنس، میشه به شیشه مرغوب و با کیفیتی که سر نسبتا سنگینی هم داره، اشاره کرد. هنگام خرید اگه حسکردید شیشه این بیش از حد معمول سبک به نظر میاد، به اصل بودنش شک کنید. در مورد رایحه ها و نت هایی که توی این ادکلن استفاده شده هم می تونیم بگیم که در نت اول از لیمو، ترنج، سیب و انگور سیاه استفاده شده. در نت میانی از یاسمن ،توس و گل سرخ بهره برده شده و در اخر توی پایانی هم وانیل و مشک و نعنای هندی و عمبر به کار رفته.