سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادکلن لالیک لامور برای مادرها

مادر ها روی عطرشان بسیار حساس هستند.

 باید حتما بوی یاس و بوی گل بدهد ، ملایم باشد تا جلب توجه در مهمانی ها و خیابان نکند، باید خنک و شیرین باشد چون عطر تلخ برای یک خانوم مناسب نیست.

در کل هدیه خریدن برای مادر ها خودش یک چالش بسیار بزرگ است که هر کسی از پسش بر نمیاید.

وقتی به مغازه دار رایحه مورد نظرمون رو گفتیم اونقدر عطر اورد که نمیشد دیگر حتی نفس بکشی.

شیرین و تلخ ، گرم و سرد ، همه چی با هم مخلوط شده بود.

من که دیگر متوجه رایحه عطر خاصی نمیشدم اما پدرم که انگار هنوز پتانسیلش را داشت گفت بیا اینو امتحان کن. وقتی از آن عطر امتحان کردم به راحتی متوجه خنکی و شیرینی اش شدم و حالم بهتر شد . وقتی روی عطر را دیدم متوجه شدم ادکلن لالیک لامور است که سر درد من رو بدون قرص و دعوا بهبود کرده است.

رایحه های طبیعی که با هم مخلوط شده بود ترکیب قوی ای را ساخته بود که هر کس را شیفته خود میکرد و برای خرید این عطر ترغیبش میکرد. بعد از خرید خلاصه اطلاعات راجعبه تاریخچه این عطر و ساختش را در ادامه برای شما قرار دادم.

 اگر قصد اشنایی را با این عطر دارید همراه من باشید.

ادکلن لالیک لامور

قیافه عطر لالیک لامور را بشناسیم

 

با رنگ تیره نام و نشان تجاری برند لالیک روی شیشه این عطر حک شده و نمایان است. طرح بسیار زیبایی نیز روی بطری حکاکی شده است. طرحی که روی این بطری حک شده است بزرگ ترین دلیل زیبایی بطری این عطر است. حس لوکسی که توسط این بطری به شما القا می شود به دلیل شانه های طلایی رنگ بطری است. آن بند نخی که از گردن بطری لالیک لامور آویزان است هم کمی از زیبایی و جلوه ظاهری بطری را به رخ می کشد. در بطری این عطر مکعبی و شفاف است و به زیبایی روی شیشه عطر سوار شده است. بزرگ ترین هدف از تولید این عطر، ایجاد نوعی حس ابدی بودن و سربلندی در شخصیت افرادی است که از این رایحه استفاده می کنند.

از عطر لالیک لامور چی می دونید؟

 

برند لالیک یک برند معتبر فرانسوی است که درست در سال 2013 عطرلالیک آمور را روانه بازار کرد. عطر لالیک آمور از آن دسته عطرهای فوق العاده پر طرفدار زنانه است که عطر ملایم و شیرینی دارد. رایحه این عطر در نهایت به خنکی منتهی می شود و می تواند از مناسب ترین عطر ها برای فصل های تابستان و بهار باشد. اصلا می دانستید که با اسپری کردن این عطر روی نبضتان شاهد استشمام رایحه ی شکوفه ی پرتقال، گل رز و نارنج خواهید بود؟

 

رایحه ادکلن لالیک لامور را می شود در دسته رایحه های گل هایی همراه با چوبه های معطر بگذارید. این عطر یک رایحه شیرین و ملایم را به مشام شما خواهد رساند. رایحه لالیک آمور را از هنر و فرهنگ ژاپن الهام گرفته اند و طراحی و تولید شده است. قیمت عطر لالیک لامور بسیار معقول و منطقی است و می توانید این عطر را برای هدیه ای ارزشمند انتخاب و خریداری نمایید.

 

عطر لالیک لامور از محصولات یک برند معروف و محبوب است که ماندگاری بسیار بالایی دارد و بوی ان به خوبی پخش می شود. شیشه این عطر بسیار زیبا و خوش دست است. اگر با در دست داشتن بهترین اطلاعات برای خرید این عطر اقدام کنید مطمئن باشید که موفق تر خواهید بود.

 

من به شما این تضمین را خواهم داد که رایحه مطبوع و خوشایند این عطر به راحتی می توان مشام شما را نوازش دهد و حس بسیار خوبی ایجاد نماید.

 

در نهایت من لالیک لامور رو انتخاب کردم

 

شما باید در نظر داشته باشین که سلیقه کسی که قراره براش هدیه بخرین چه سمتیه. مخصوصا اگر بحث عطر در میون باشه لازمه که با اگاهی کامل این انتخاب رو انجام بدین. خب من خوب می دونستم که مامانم از بوهای شیرین خوشش میاد. ولی نه اونقدر شیرین که باعث سردردش بشه. لالیک لامور از اون دسته عطراهایی هست که به خنکی می زند و به همین دلیل آن را برای مادرم انتخاب کردم. اولین و آخرین انتخاب من برای هدیه دادن به مادرم عطر لالیک لامور بود که اون رو از سایت ایرانوس سفارش دادم. شما هم می تونین این عطر رو از همین سایت یا بقیه سایتای معتبر عطر سفارش بدین. امیدوارم این مطلب اون طور که باید برای شما مفید بوده باشه. بازم اگر عطر دیگه ای پیدا کردم براتون به اشتراک میذارم. روز خوش.