سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی مدل های مختلف اسپری بدن نیوا

اسپری ضد تعریق نیوا

 

 

شرکت نیوآ محصولات متنوعی را برای از بین‌ بردن بوی نامطبوع بدن و همین‌طور ایجاد بوی خوش روی پوست تولید کرده است که شامل انواع رول‌های ضدتعریق، اسپری‌های پودری و معمولی و همچنین استیک‌های صابونی و غیرصابونی می شود. در ادامه قصد داریم به معرفی مدل های مختلف اسپری های بدن نیوا بپردازیم. برای خرید اسپری نیوا کلیک کنید.

اسپری ضدتعریق Cool Kick مردانه 150 میل Nivea

 همه به دنبال راهی برای جلوگیری و رفع بوی عرق بدن خود هستند که در این زمینه محصولات گوناگونی به بازار روانه شده است. اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ به صورت اسپری برای جلوگیری از تعریق و بوی نامطبوع آن طراحی شده است. این محصول با ترکیبات حاوی کربن فعال تا 48 ساعت محافظتی طولانی مدت در برابر تعریق دارد. همچنین با بهره گیری از خاصیت آنتی باکتریال خود قادر است تمام باکتری ها را از سطوح مورد نظر بدن از بین ببرد و روند تولید عرق را کند می کند. ترکیبات اسپری ضد تعریق نیوآ عاری از هر گونه الکل، مواد رنگی و مواد نگهدارنده می باشد؛ به همین دلیل شادابی طبیعی و محافظت مطمئن برای شما به ارمغان می آورد. اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ ( nivea ) با فرمولاسیون حاوی کربن فعال و ماندگاری 48 ساعته برای استفاده آقایان طراحی شده است و احساس تمیزی و خشکی طولانی مدت زیربغل را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

اسپری ضدتعریق Dry Comfort حجم 150 میل Nivea

 در بین محصولات ضدتعریق، اسپری‌ها طرفداران بیشتری دارند. برند «نیوآ» (Nivea) که برای اکثر افراد برندی شناخته‌شده است، اسپری‌های ضدتعریق با رایحه‌های د‌ل‌نشین و ماندگار دارد. محصولات این تولیدکننده با بیشتر سلیقه‌ها سازگار است. اسپری زنانه‌ی «نیوآ» مدل «Dry Comfort» با ماندگاری و محافظت 48ساعته، دارای عصاره‌ی گیاهان دریایی است و بدون ایجاد لک بر روی لباس‌ها، احساس از شادابی و تازگی را برای فرد به همراه دارد. این اسپری با ایجاد لایه‌ای محافظ، تعریق را به تعویق می‌اندازد.

اسپری ضدتعریق Fresh Energy زنانه 150 میل Nivea

اگر از آن دسته از خانم هایی هستید که به دنبال یک اسپری ضد تعریق و خوشبو کننده عالی می گردید اسپری ضد تعریق زنانه نیوا مدل fresh energy ( فرش انرژی ) یک انتخاب عالی و تاپ می باشد که از افزایش تعریق زیر بغل ها جلوگیری می کند و موجب از بین رفتن بوی بد آن ها می شود . اسپری ضد تعریق زنانه نیوا مدل nivea fresh energy ( فرش انرژی ) موجب محافظت از پوست زیربغل شما تا 48 می گردد .

اسپری ضدتعریق Fresh Natural زنانه 150 میل Nivea

 

اسپری ضد تعریق زنانه نیوا مدل nivea fresh natural ( فرش نچرال ) یک دئودورانت بسیار عالی می باشد که از ایجاد تعریق در زیر بغل جلوگیری کرده و با از بین بردن بوی بد زیر بغل شما را از شر بوی بد آن نجات می دهد . اسپری ضد تعریق زنانه نیوا با محافظت 48 ساعته و طولانی مدت از بدن موجب طراوت و شادابی آن می شود . اسپری ضد تعریق زنانه نیوا مدل fresh natural ( فرش نچرال ) با دارا بودن رایحه و عصاره اقیانوس بوی بسیار ملایمی به بدن می بخشد که از وجود آن لذت می برید .

 

اسپری بدن Dry Impact مردانه ، 150 میل Nivea

عرق بدن به‌خصوص در نواحی‌ مانند زیر بغل به دلیل دفع پروتئین و چربی از طریق غدد تعریق، محل مناسبی برای تغذیه باکتری‌ها و قارچ‌هاست از این‌رو بوی نامطبوعی دارد.برند «نیوآ» برای کمک به حل این موضوع، اسپری ضد تعریق  (Dry Impact ) را تولید و عرضه کرده است که برای از بین بردن بوی بد عرق تأثیر بسزایی دارد.این اسپری نباید روی لباس استفاده شود و فقط مخصوص بدن می باشد.

اسپری ضدتعریق Pearl & Beauty زنانه 150 میل Nivea

اسپری ضد تعریق نیوا زنانه مدل pearl & beauty ( پیرل اند بیوتی ) با فرمولاسیون خاص و دارا بودن عصاره مروارید در ترکیباتش ، موجب کاهش تعریق زیربغل ها ، از بین بردن بوی بد و همچنین صاف و زیبا شدن آن می شود و طراوت و شادابی را دوباره به فرد بر می گرداند . اسپری ضد تعریق زنانه نیوا مدل pearl & beauty ( پیرل اند بیوتی ) خالی از وجود هر گونه الکل می باشد و یک اسپری قابل اعتماد و تاییده شده در محافظت از پوست تا 48 ساعت می باشد. برای خرید محصولات مشابه به سایت فروشگاهی ایرانوس مراجعه کنید.