سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات انواع مختبف تیغ ژیلت اصل

تیغ ژیلت اصل

 

ژیلت از آغاز کار خود، خود تراش های متنوعی را با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد در مدل های متنوع تولید نموده است. مدل مچ تری، اولین خودتراش سه تیغه بود که در سال 1998 معرفی شد. مدل زمان اصلاح را کاهش داده و همچنین قابلیت فنری و انعطاف پذیری سر تیغه نیز افزایش یافته است. از نوار روان کننده آبی رنگ در بالای تیغه ها که به لغزندگی ژیلت روی پوست کمک می کند، پس از مدتی از بین رفته و نشانه ای برای زمان تعویض تیغه به شمار می رود.مچ تری یکبار مصرف (Mach3 disposable)، نیز از مدل های سری مچ تری بود که به بازار عرضه شد. مچ تری توربو (Mach3 Turbo)، مدل دیگری از سری مچ تری بود که در آن 10 میکروفین کارگذاشته است و دسته جدید و بهتری دارد. همچنین مدل از روان کننده بهتر و تیغه های ضد اصطکاک استفاده شده است. در ادامه بیشتر با انواع تیغ ژیلت اصل آشنا خواهید شد با ما همراه باشید.

تیغ یدک 5 لبه فیوژن فایو پاور ژیلت 4 عددی

تیغ یدک فیوژن 5 پاور ژیلت محصول کمپانی ژیلت و مخصوص استفاده‌ ی آقایان است که دارای 5 تیغه از جنس استیل ضد زنگ است و در برخورد با آب دچار زنگ‌ زدگی نمی‌ شوند. با طراحی بسیار عالی تیغه‌ ها تمام نقاط صورت به‌ راحتی اصلاح می‌ شود ، همچنین دارای تیغه صابون دار بوده که باعث حرکت آسان ژیلت روی پوست می شود. دارای یک تیغ در قسمت پشت خود می باشد (کارتریج) ، جهت خط انداختن دقیق موها مطابق با استایل و ظاهر دلخواه ، مانند موی جلوی گوش (دم خط) و ریش و سبیل و اصلاح نقاط حساس مانند زیر لب و بینی مورد استفاده قرار می گیرد. تیغه‌ های بسیار برنده و تیز هستند و مدل طراحی باریک آنها برای اصلاحی دقیق و سریع بسیار مناسب‌اند. تیغ یدک ژیلت دارای نوار حاوی مواد روان کننده است که در اثر برخورد با آب حالت لیز و سر پیدا کرده و پوست را هم سر می‌ کنند که این امر در سرعت اصلاح و همچنین اصلاحی ایمن و دقیق تاثیر زیادی خواهد گذاشت. نوار ژل در طی زمان ، کم رنگ شده و زمان کاهش برندگی تیغ ها را مشخص می کند. تمامی تیغ های یدک فیوژن ژیلت ، را می توان با تمام دستگاه های خودتراش فیوژن (دسته تیغ ها) ، ست و تلفیق کرد.

تیغ اصلاح ژیلت 5 تیغه Fusion proglide

اصلاح صورت یکی از ضروریات شخصی آقایان است به خصوص زمانی که برای رفتن به بعضی از مراسم عجله دارند. به همین منظور قبل از هرکار ابتدا ابزار اصلاح مناسب خود را پیدا کنید.تیغ اصلاح بسیار تیزی که با آن بتوانید به سرعت و با دقت تمام صورت خودر را اصلاح کنید و در اولین بار حرکت تیغ روی صورت کمترین مویی در صورت شما باقی بماند. یکی از همین ابزارها که به اصلاح صورت شما سرعت می‌بخشد تیغ اصلاح است. تیغ اصلاح FUSION PROGLIDE از کمپانی معتبرژیلت به دلیل فناوری پیشرفته FLEXBALL بیشترین تماس با ریشه مو دارد فناوری FLEXBALL  تیغ اصلاح ژیلت مدل FUSION PROGLIDE  بر  اساس طراحی های بسیار حرفه‌ای این شرکت شکل گرفته است و برای هر صورتی به ویژه صورت های استخوانی و با زوایای تند طراحی شده است در این فناوری تیغه‌های FUSION PROGLIDE  ژیلت بر روی یک بالشتک سوار شده‌اند و امکان این را دارند که در هنگام اصلاح در زوایای گوناگونی بچرخند. به همین دلیل با بالاترین دقت از هیچ موی زائدی نمی‌گذرد.  این قابلیت ژیلت  FUSION PROGLIDE همراه شده است با قابلیت خم شدن تیغه ها به سمت بالا که از مدل مچ تری تا به امروز در مدل های گوناگون ژیلت حفظ شده است . ژیلتFUSION PROGLIDE اوج فن آوری ژیلت در اصلاح صورت است و آقایان بسیاری در سراسر دنیا از اصلاح با تیغ ژیلت FUSION PROGLIDE لذت برده‌اند و اصلاحی کامل و دقیق را برای آقایان به ارمغان آورده است.

تیغ یدک مچ تری استارت ژیلت مناسب آقایان 4 عددی

تیغ یدک مچ تری استارت ژیلت محصول کمپانی ژیلت و مخصوص استفاده‌ی آقایان است که دارای 3 تیغه از جنس استیل ضدزنگ است و در برخورد با آب دچار زنگ‌زدگی نمی‌شوند. با طراحی بسیار عالی تیغه‌ها تمام نقاط صورت به‌راحتی اصلاح می‌شود، همچنین دارای تیغه صابوندار بوده که باعث حرکت آسان ژیلت روی پوست می شود. تیغه‌های بسیار برنده و تیز هستند و مدل طراحی باریک آن‌ها برای اصلاحی دقیق و سریع بسیار مناسب‌اند.

 

تیغه ژیلت دارای نوار حاوی مواد روان کننده است که در اثر برخورد با آب حالت لیز و سر پیدا کرده و پوست را هم سر می‌کنند که این امر در سرعت اصلاح و همچنین اصلاحی ایمن و دقیق تاثیر زیادی خواهد گذاشت. نوار ژل در طی زمان، کم رنگ شده و زمان کاهش برندگی تیغ ها را مشخص می کند. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.