سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسپری های ضد عرق آدیداس

اسپری ضد تعریق آدیداس

 

«آدیداس» (Adidas) یک شرکت پوشاک آلمانی است که سالهاست به برند مشهور و معتبر جهانی تبدیل شده است. آدیداس بزرگترین تولیدکننده لوازم ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ تولیدی لوازم ورزشی در دنیا به‌شمار می‌رود که بسیار محبوب است و طرفداران خاص خود را دارد. برای اطلاع از قیمت اسپری ادیداس کلیک کنید.

 

آدیداس اسپری ضد تعریق مردانه اسپرت انرژی

اسپری ورزشی «Sport Energy» از برند ورزشی «آدیداس» (Adidas) یک انتخاب هوشمندانه برای آقایان ورزشکار است. این اسپری به مدت 72 ساعت از بدن در برابر تعریق و عوامل ایجاد بوی نامطبوع بدن، محافظت می‌کند. ترکیبات ان فاقد الکل و حاوی مواد ضد تعریق و جذب کننده‌ی رطوبت است. این ترکیبات بهترین کنترل را برای جلوگیری از مرطوب شدن زیربغل و ایجاد بوی بد می‌کنند. این اسپری با ظاهری تیره، از سری محصولی «Sport Energy» آدیداس است که شامل شامپو بدن و رول ضد تعریق نیز است. استفاده از این محصول به غیر از ورزشکاران، برای افرادی که در طول روز فعالیت سنگین دارند و یا تعریق بدن‌شان بالاست، بسیار مناسب است. محتویات موثر این اسپری با عطر جذاب‌اش، در طول روزها، با هر نوع فعالیت، بدن را خوشبو و با طراوت نگه می‌دارد. پس از یک ورزش سنگین اسپری اسپورت انرژی این اطمینان را می‌دهد که بدنی معطر بدون بوی بد داشته باشید. اگر یک ورزشکار واقعی هستید و به دنبال یک محافظ و ضد عرق خوب هستید، اسپری اسپورت انرژی ادیداس انتخاب ایدئال شما خواهد بود. کیفیت این محصول به اندازه‌ای چشم‌گیر است که انگیزه شما را برای فعالیت بیشتر و استفاده از این محصول، بیشتر خواهد کرد. این محصول در کنار دیگر محصولات این سری تاثیری بیشتر خواهد داشت.

اسپری مردانه آدیداس مدل داینامیک پلاس Dynamic Pulse

اسپری مردانه‌ی مدل «Dynamic Pulse» از برند «آدیداس» (Adidas) حجمی معادل 150 میلی‌لیتر دارد و در محفظه‌ای استوانه‌ای با طراحی جذاب و دردار قرار داده شده است. اسپری مردانه‌ی آدیداس برای ازبین بردن بوی نامطبوع بدن مورد استفاده قرار گرفته و رایحه‌ای خوش روی پوست باقی می‌گذارد. اسپری‌ آدیداس از نوع معمولی است که حدوداً تا 24 ساعت ماندگاری دارد. طبع اسپری مردانه‌ی مدل Dynamic Pulse گرم است و رایحه‌ای چوبی و شیرین دارد که بیشتر برای استفاده در فصول سرد و معتدل مانند زمستان و پاییز و حتی بهار مناسب‌ است. اسپری مردانه‌ی آدیداس دارای الکل است و علاوه‌بر ازبین‌بردن بوی نامطبوع بدن قادر است پوست را ضدعفونی هم کند. آدیداس روی لباس و بدن لک ایجاد نمی‌کند؛ اما بهتر است که به صورت مستقیم روی لباس‌های تیره مورد استفاده قرار نگیرد. اسپری مردانه‌ی آدیداس دارای شماره‌ی مجوز بهداشت از سازمان غذا و داروست و از نظر بهداشتی کاملاً تاییدشده و مطمئن محسوب می‌شود.

اسپری ضد تعریق مردانه آدیداس مدل کلیماکول 150ml

انتخابی ایدئال برای تمام آقایان ورزشکار است، فاقد الکل بوده و از ماندگاری خوبی به مدت 48 ساعت برخوردار است. این اسپری ترکیبات موثری برای کنترل تعریق و خشک نگه داشتن ناحیه زیربغل دارد. هنگام اسپری کردن، ترکیبات آن روی پوست خنک بوده و تاثیر بالایی در خشک ماندن و جلوگیری از تعریق دارد. از اسپری کلیماکول، می‌توان به صورت روزانه نیز استفاده کرد و رایحه‌ی آن ملایم و خوشبو است.

اسپری مردانه آیس دایو آدیداس - Adidas

اسپری ضد تعریق مردانه آیس دایو آدیداس با ماندگاری 24 ساعته،با رایحه ی شیرین و خنک و فاقد الکل  برای استفاده قبل از ورزش یا به طور روزانه مناسب است.  آدیداس با در نظر گرفتن نیاز ورزشکاران محصولات خود را به گونه ای طراحی کرده است که از نظر حجم و ابعاد به راحتی قابل حمل در باشگاه و حتی در سفر باشد، این نکته می تواند شما را در خرید محصولی با کاربری آسان تر یاری کند.

اسپری ضد تعریق مردانه آدیداس مدل 6In1 حجم 150میل

اسپری مردانه‌ی «6 In 1» از برند آدیداس است که برای ورزشکاران، افرادی که در طول روز فعالیت سنگین دارند و یا تعریق بدن‌شان بالاست، بسیار مناسب است. این محصول با 48 ساعت ماندگاری، قدرت فوق‌العاده‌ای در خشک و خنک نگه‌داشتن زیربغل دارد و همچنین تضمین کننده‌ی طراوت و تازگی بدن شما است. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.