سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسپری بدن و ضد تعریق آدیداس Adidas

بررسی اسپری ضد تعریق آدیداس

 

اسپری های خوشبو کننده و ضد تعریق بدن آدیداس انتخابی خاص برای افرادی است که به بهداشت فردی خود اهمیت می دهند و همچنین داشتن رایحه ای خوب و مناسب از باید های آن ها است. ما در اینجا قصد داریم شما را با انواع مختلف اسپری بدن آدیداس آشنا کنیم چراکه این برند برای همه سلیقه ها محصولی منحصر به فرد ارائه کرده است.

اسپری زنانه آدیداس مدل Fruity Rhythm

اسپری خوش عطر با بویی لذیذ از برند ورزشی «آدیداس» (Adidas) به نام «Fruity Rhythm» یک پیشنهاد عالی برای خانم‌های ورزشکار است. این اسپری با ترکیبی از عطر میوه‌ها، رایحه‌ای هیجان‌انگیز دارد که انرژی‌بخش افراد و بخصوص ورزشکاران است. این اسپری را می‌توان روی کل بدن استفاده کرد و عطری با ترکیب یاسمین، خربزه، کران بری و... دارد . اسپری ظاهری با ترکیبی از رنگ صورتی دارد. اسپری فروتی ریتم از ماندگری خوبی به مدت 24 ساعت برخوردار است. این اسپری ترکیبات موثری برای از بین بردن بوی عرق و خوشبو نگه داشتن ناحیه زیربغل دارد. اسپری کردن آن روی بدن، رایحه‌ای خوب و دل‌انگیز را برجای می‌گذارد. این اسپری برای تمام بانوان مناسب است. این اسپری در حجم 150 میلی‌لیتر، بسیار مقرون‌به صرفه است و حس رضایتمندی را در فرد مصرف کننده ایجاد می‌کند. محتویات این اسپری برای پوست ضرری ندارد و باعث سوزش نیز نمی‌شود. اسپری آدیداس دوست خوبی برای پوست بدن است. این محصول را می‌توان در کنار محصول دیگر Fruity Rhythm آدیداس استفاده کرد و از پک خوشبو و موثر آن لذت برد.

آدیداس اسپری ضد تعریق مردانه اسپرت انرژی

اسپری ورزشی «Sport Energy» از برند ورزشی «آدیداس» (Adidas) یک انتخاب هوشمندانه برای آقایان ورزشکار است. این اسپری به مدت 72 ساعت از بدن در برابر تعریق و عوامل ایجاد بوی نامطبوع بدن، محافظت می‌کند. ترکیبات ان فاقد الکل و حاوی مواد ضد تعریق و جذب کننده‌ی رطوبت است. این ترکیبات بهترین کنترل را برای جلوگیری از مرطوب شدن زیربغل و ایجاد بوی بد می‌کنند. این اسپری با ظاهری تیره، از سری محصولی «Sport Energy» آدیداس است که شامل شامپو بدن و رول ضد تعریق نیز است. استفاده از این محصول به غیر از ورزشکاران، برای افرادی که در طول روز فعالیت سنگین دارند و یا تعریق بدن‌شان بالاست، بسیار مناسب است. محتویات موثر این اسپری با عطر جذاب‌اش، در طول روزها، با هر نوع فعالیت، بدن را خوشبو و با طراوت نگه می‌دارد. پس از یک ورزش سنگین اسپری اسپورت انرژی این اطمینان را می‌دهد که بدنی معطر بدون بوی بد داشته باشید. اگر یک ورزشکار واقعی هستید و به دنبال یک محافظ و ضد عرق خوب هستید، اسپری اسپورت انرژی ادیداس انتخاب ایدئال شما خواهد بود. کیفیت این محصول به اندازه‌ای چشم‌گیر است که انگیزه شما را برای فعالیت بیشتر و استفاده از این محصول، بیشتر خواهد کرد. این محصول در کنار دیگر محصولات این سری تاثیری بیشتر خواهد داشت.

اسپری ضد تعریق مردانه آدیداس مدل کلیماکول

انتخابی ایدئال برای تمام آقایان ورزشکار است، فاقد الکل بوده و از ماندگاری خوبی به مدت 48 ساعت برخوردار است. این اسپری ترکیبات موثری برای کنترل تعریق و خشک نگه داشتن ناحیه زیربغل دارد. هنگام اسپری کردن، ترکیبات آن روی پوست خنک بوده و تاثیر بالایی در خشک ماندن و جلوگیری از تعریق دارد. از اسپری کلیماکول، می‌توان به صورت روزانه نیز استفاده کرد و رایحه‌ی آن ملایم و خوشبو است.

اسپری آدیداس مردانه مدل DYNAMIC PULSE

اسپری آدیداس مردانه مدل اکستیرم پاور ، دارای رایحه‌ی شاداب کننده و نشاط آور است. این اسپری تاثیری فوق‌العاده در از بین بردن و کنترل بوی عرق دارد و تا 24 ساعت بدن را محافظت می‌کند. استفاده از این اسپری سببمی‌شود که روز فوق‌العاده‌ای را پاز شادابی و نشاط آغاز کنید و حس قدرتی افزون را در طول روز داشته باشید. ترکیبات این اسپری کمک می‌کند که بدن در طول روز سرد مانده و شرایطی برای تجمع باکتری‌های مولد بوی بد، ایجاد نشود. این اسپرس هم برای ورزشکاران و هم برای افراد عادی مناسب است. این اسپری محصولی از سری «Dynamic Pulse» بند آدیداس است که استفاده از تریب این سری، می‌تواند نتیجه‌ی بهتری را در پی داشته باشد. این اسپری را می‌توان روی کل بدن نیز اسپری کرد؛ این کار بخصوص در افرادی که میزان تعریق کل بدنشان زیاد است؛ کمک می‌کند که با بالا رفتن دمای بدن در اثر گرما یا فعالیت زیاد، ترکیبات اسپری، روی بدن فعال‌تر شده و بویی خوشایند از فرد تراوش کند. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.