سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تیغ اصلاح صورت و بدن ژیلت و انواع آن

تیغ ژیلت اصل

 

 

استفاده از تیغ و ژیلت یکی از آسان ترین و بی دردسرترین راه ها برای اصلاح موهای صورت و بدن است. این روش نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی ندارد و به راحتی انجام می شود. اصلاح با تیغ هیچ دردی ندارد که شاید یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به کندن موها با دیگر روش ها باشد. افراد زیادی به تیغ اصلاح ژیلت می گویند که البته ژیلت نام یکی از بهترین مارک ها و برندهای تولید کننده تیغ اصلاح مردانه و زنانه است. اولین تیغ های اصلاح با نام ژیلت وارد ایران شدند، به همین دلیل نیز استفاده از برند آنان برای این محصول رواج یافته است. همچنین در اینجا سایتی را به شما معرفی می کنیم که فروش تیغ ژیلت را انجام می دهد پس همین حالا کلیک کنید.

تیغ ژیلت بانوان مدل Venus

تیغ بانوان ونوس دارای سری قابل تعویض و متحرک است. این خود تراش همچنین دارای 5 ردیف تیغه و نوار حاوی مواد روان کننده محتوی ترکیبات گیاهی می باشد که می توانید اصلاحی صاف یکدست و پوستی نرم داشته باشید. خودتراش‌ها معمولا برای اصلاح موی صورت و موهای زاید بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. وسیله‌ای که بدون درد و زحمت زیادی امکان استفاده راحتی را برای مصرف کننده بوجود می‌آورد. خودتراش‌ها به دو گروه مردانه و زنانه تقسیم می‌شوند که انواع زنانه با توجه به آناتومی بدن خانم‌ها و پوست حساس‌ترشان ساخته می‌شوند و معمولا برای اپیلاسیون به کار می‌روند. آن چیزی که ما امروزه برای اصلاح از آن استفاده می‌کنیم راه بسیار درازی را پیموده تا به شکل امروزی‌ اش به دست ما برسد.

تیغ اصلاح ژیلت مدل Blue 3 سری بسته 12 عددی

تیغ اصلاح بلوتری ژیلت از سری تیغ اصلاح های 3 لبه ژیلت می باشد که در بسته بندی وکیومی و نایلونی یا به اصلاح پفکی به فروش می رسد. تیغ اصلاح چند بارمصرف ژیلت مدل بلو تری Gillette Blue 3 بسته 12 تایی با صرفه اقتصادی بالا انتخاب مناسبی برای افرادی می باشد که مصرف روزانه از این محصول را دارند. لازم به ذکر است که لاین بلو تری در مقایسه با محصولات لاین بلو 2، عمر بالاتری دارد.

تیغ یدک 5 لبه فیوژن فایو پاور ژیلت

تیغ یدک فیوژن 5 پاور ژیلت محصول کمپانی ژیلت و مخصوص استفاده‌ ی آقایان است که دارای 5 تیغه از جنس استیل ضد زنگ است و در برخورد با آب دچار زنگ‌ زدگی نمی‌ شوند. با طراحی بسیار عالی تیغه‌ ها تمام نقاط صورت به‌ راحتی اصلاح می‌ شود ، همچنین دارای تیغه صابون دار بوده که باعث حرکت آسان ژیلت روی پوست می شود. دارای یک تیغ در قسمت پشت خود می باشد (کارتریج) ، جهت خط انداختن دقیق موها مطابق با استایل و ظاهر دلخواه ، مانند موی جلوی گوش (دم خط) و ریش و سبیل و اصلاح نقاط حساس مانند زیر لب و بینی مورد استفاده قرار می گیرد. تیغه‌ های بسیار برنده و تیز هستند و مدل طراحی باریک آنها برای اصلاحی دقیق و سریع بسیار مناسب‌اند. تیغ یدک ژیلت دارای نوار حاوی مواد روان کننده است که در اثر برخورد با آب حالت لیز و سر پیدا کرده و پوست را هم سر می‌ کنند که این امر در سرعت اصلاح و همچنین اصلاحی ایمن و دقیق تاثیر زیادی خواهد گذاشت. نوار ژل در طی زمان ، کم رنگ شده و زمان کاهش برندگی تیغ ها را مشخص می کند. تمامی تیغ های یدک فیوژن ژیلت ، را می توان با تمام دستگاه های خودتراش فیوژن (دسته تیغ ها) ، ست و تلفیق کرد.

تیغ یدک ژیلت فیوژن پروشیلد Fusion Proshield بسته 4 عددی

تیغ یدک ژیلت فیوژن پروشیلد Fusion Proshield آراستگی ظاهر و صورت صاف یکی از مشخصه های افراد متشخص می باشد و همواره توجه مردان به آن بسیار زیاد بوده و هست.با استفاده از ابزارهای مناسب و درست میتوان این امر را ساده تر و آسان تر کرد. ژیلت همواره در تلاش بوده است که بهترین محصولات را برای مصرف کنندگان خود عرضه کند،استراتژی ژیلت یا همان ایده ی ساخت خودتراش های ژیلت با قابلیت تعویض تیغ در سال 1985 به فکر کینگ ژیلت خطور کرد و از آن پس برند ژیلت خودتراش هایی تولید میکند که قابلیت تعویض سری دارند و راحتی را به مصرف کنندگان میدهد. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.