سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی انواع اسپری رکسونا و مشخصات آن ها

اسپری بدن رکسونا

 

 

فعالیت در هوای گرم و بیرون از خانه باعث افزایش تعریق بدن می‌شود. برای جلوگیری از پخش‌شدن بوی ناخوشایند تعریق نیازمند استفاده از محصولی هستیم که علاوه‌ بر جلوگیری از افزایش تعریق، باعث ایجاد بوی خوش شود. شرکت‌های بهداشتی محصولات ضد تعریق متنوعی را با توجه به نیاز و سلیقه‌ی افراد مختلف تولید کرده‌اند که رول‌ها، استیک‌ها و اسپری‌ها از انواع آن‌ها هستند؛ در بین محصولات ضدتعریق، اسپری‌ها طرفداران بیشتری دارند. اسپری‌ها نیز به دو نوع ضدتعریق و خوش‌ بوکننده‌ها تقسیم می‌شوند. ضدتعریق‌ها دارای فرمولاسیونی حاوی آنتی‌باکتریال و آلومینیوم کلراید هستند که علاوه‎‌بر جلوگیری از تعریق بیش از اندازه، باعث کاهش حجم باکتری‌های موجود در دانه‌های عرق شده و از این طریق نمی‌گذارند بدن بوی ناخوشایندی داشته باشد.

خوش‌بوکننده‌ها فقط حاوی مواد خوش‌بوکننده هستند و تاثیر زیادی در کاهش میزان عرق‌کردن بدن ندارند. این محصولات مناسب افرادی هستند که زیاد عرق نمی‌کنند یا عرقشان بوی ناخوشایندی ندارد؛ در اینجا با بررسی انواع اسپری های رکسونا در خدمت شما عزیزان هستیم. همچنین اگر به دنبال خرید عمره اسپری رکسونا هستید همین حالا کلیک کنید.

اسپری ضد تعریق زنانه 48 ساعته 150 میل shower fresh رکسونا

اسپری ضد تعریق زنانه 48 ساعته 150 میل shower fresh رکسونا ضربان قلب ما در زمان های مختلف بالا می‌رود و حرارت بدن تغییر می‌کند. در هر ساعتی از روز، در همه فصول بدن ما با هر تغییر دما عرق می‌کند. هنگام ورزش، هیجان، استرس، موقعیت های احساسی، حتی بعد از خوردن یک غذای تند، بدن عرق می‌کند. در روزهای گرم امکان دارد ما در طول روز تا 2 لیتر عرق می‌کنیم. تنها 0.02 از این مقدار عرق مربوط به زیر بغل است. اما چون هوای کافی به این قسمت از بدن نمی رسد، موجب رشد باکتری در این نواحی می‌گردد. این باکتری ها مولد بوی بد هستند. دئودورانت یک محصول بهداشتی برای مقابله روزانه با این بوی بد می باشد. مام رکسونا و اسپری ضد تعریق shower fresh رکسونا دارای فرمول منحصر به فرد است که در تمام طول روز حس شادابی و تازگی را برای شما ایجاد فراهم می‌آورد و از پوست شما را در برابر بوی بد محافظت می‌کند. اسپری ضد تعریق shower fresh رکسونا بویی ملایم دارد و از این رو می تواند پایه خوبی برای استفاده از دیگر محصولات خوشبو کننده مانند ادکلن ها باشد. اسپری ضد تعریق shower fresh رکسونا همیشه می‌تواند همراه شما باشد بعد از ورزش یا یک پیاده روی روزانه مقداری از آن می تواند بوی بدن شما را به بویی بسیار مناسب و دلپذیر تغییر دهد زیرا اساسا اسپری ضد تعریق shower fresh رکسونا برای بدن های پرتحرک طراحی شده است . نحوه استفاده: اسپری ضد عرق shower fresh رکسونا را بعد از حمام روزانه با فاصله 15 سانتی متر روی پوست خشک و تمیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که ضد تعریق ها تنها با بوی بد و نامطبوع عرق مقابله می‌کنند. تاثیر استفاده: تمامی محصولات رکسونا توسط متخصصین پوست در آزماشگاه های گوناگون آزموده شده اند و برای انواع پوست مناسب هستند. اسپری ضد عرق shower fresh رکسونا با بارشی از انرژی بر روی پوست شما، حس طراوت، شادابی و تازگی را با رایحه ای خوش در تمام طول روز برای شما به ارمغان می آورد.

اسپری دئودورانت مردانه رکسونا مدل Ace Fresh حجم 200 میل

دئودورانت ضد عرق نه تنها باعث لکه نمی شود بلکه به مدت 24 ساعت از ایجاد بوهای بد بدن جلوگیری می کند. شرکت رکسونا با استفاده از تکنولوژی MotionSenseTM، سبب شده میکروکپسول های اسپری بر روی پوست نشسته و بوی عطر یا اسپری را در هوای آزاد، آزاد کند. بنابراین با وجود اسپری دئودورانت مردانه رکسونا مدل Ace Fresh می توانید هر جایی که تصمیم دارید بروید از این اسپری استفاده کنید و همواره تازه بمانید. می توانید بعد از دوش گرفتن از دئودورانت ضد عرق استفاده کنید تا ماندگاری اثر آن به بالاترین حد ممکن برسد. اگرچه این اسپری تا 48 ساعت ماندگاری مستمر دارد و بدن شما را خوشبو نگه می دارد.

اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل V8 حجم 150 میل

غدد عرقی موجود در زیر بغل پروتئین و چربی تولید می‌ کنند که مواد اولیه مناسبی برای تغذیه باکتری‌ ها و قارچ ‌های سطح پوست است. باکتری‌ ها و قارچ‌ هایی که روی بدن رشد می کنند عرق را به ترکیبات بدبویی تبدیل می کنند. اسپری ها و رول های ضد تعریق برای جلوگیری از این مشک به وجود آمده اند. خرید مام رکسونا و اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل V8 دارای فرمولاسیونی خاص، حاوی آنتی‌باکتریال و آلومینیوم کلراید است. این ترکیبات علاوه ‎‌بر جلوگیری از تعریق غیر نرمال، باعث کاهش حجم باکتری‌ های موجود در دانه‌های عرق می شود. این محصول بوی ناخوشایند حاصل از تعریق را برطرف می کند.

اسپری ضد تعریق مردانه 48 ساعته 150 میل Invisible Black & White رکسونا

جلوگیری از تعریق بیش از حد با استفاده از اسپری ضد تعریق امکان پذیر خواهد شد. اسپری ضد تعریق مردانه 48 ساعته Invisible Black & White رکسونا با حجم 150 میل برای استفاده روزانه در مدت طولانی بسیار مناسب است. این محصول با ماندگاری 48 ساعته، در طول روز شما را شاداب نگه می دارد. این اسپری فاقد الکل بوده و برای پوست حساسیتی ایجاد نمی کند. همچنین بر روی لباس، اثر سفیدی و لک بر جای نمی‌گذارد.

 

اسپری زنانه motion sense invisible black & white رکسونا 150 میل

معرفی اسپری motion sense invisible black & white رکسونا 150 میل این اسپری دئودورانت شماره 1 جهان است. این اسپری از ساخته شدن لکه بر روی لباس جلوگیری میکند. اسپری motion sense invisible black & white رکسونا 150 میل با استفاده از تکنولوژی MotionSenseTM به فرد استفاده کننده اعتماد به نفس می بخشد. دئودورانت ضد عرق دارای رایحه ای تازه و آرام است. مدت زمان ماندگاری این اسپری 48 ساعت است. استفاده از این اسپری یا دئودورانت ضد عرق قبل از پوشیدن لباس، نتایج شگفت انگیزی دارد. این اسپری به جلوگیری از ایجاد لکه های زیر بغل کمک شایانی میکند. عرق و روغن های بدن ما با برخی از دئودورانت های ضد عرق ترکیب می شوند و شانس ایجاد لکه های رنگی را افزایش می دهد، اما اسپری motion sense invisible black & white رکسونا 150 میل جزو این دئودورانت ها نمی باشد. این مام رکسونایا همان دئودورانت ضد عرق نه تنها باعث لکه نمی شود بلکه به مدت 24 ساعت از ایجاد بوهای بد بدن انسان جلوگیری میکند. شرکت رکسونا با استفاده از تکنولوژی MotionSenseTM، سبب شده میکروکپسولهای اسپری بر روی پوست نشسته و بوی عطر یا اسپری را در هوای آزاد، آزاد کند. بنابراین با وجود این اسپری شما می توانید هر جایی که تصمیم دارید بروید از این اسپری استفاده کنید و همواره تازه بمانید. فرقی نمیکند که به یک جلسه رسمی با لباس سفید می روید یا قرار است به یک باشگاه برای ورزش بروید، این اسپری همواره طراوت شما را حفظ خواهد کرد. عناصر سازنده اسپری motion sense invisible black & white رکسونا 150 میل از جمله عناصر سازنده این عطر می توان به بوتان، ایزوبوتان، پروپان، سیکلوپنتازیلوکسان، کلو هیدرات آلومینیوم، بوتیل اتر PPG-14، پارفیوم، پروپیلن کربنات، BHT، تری گلیسیرید کپریلیک، ژلاتین، کراس پلیمر، سلولز، سدیم بنزوات، سیلیکا هیدراته، آکواما، نشاسته سدیم اکتینیل سوسکتین، مالتودکسترین، نشاسته ذرت هیدرولیز شده، سیلیس، سیترال، لیمونن، لینالول اشاره کرد نحوه استفاده حتما قبل از استفاده مطمئن شوید که آن منطقه از پوست فاقد زخم و جوش باشد. دئودورانت ضد عرق را به صورت صاف و دایره ای زیر هر بازو اسپری کنید. اطمینان حاصل کنید که همه مناطق پوشش یکنواختی دریافت کنند. استفاده به صورت یکنواخت از ایجاد هر گونه لکه در زیر بغل جلوگیری می کند. حتما قبل از استفاده از اسپری motion sense invisible black & white رکسونا 150 میل این موارد را رعایت کنید: این دئودورانت ضد عرق می تواند رطوبت بدن فرد را در طول روز نگه دارد. حتما پس از دوش گرفتن از دئودورانت ضد عرقتان را استفاده کنید، قبل از مصرف، پوست خود را خشک کنید. تأثیر استفاده با استفاده از فن آوریMotionSenseTM ، این اسپری طراوت و تازگی شما را در طول روز حفظ می کند. میکرو کپسول های موجود در اسپری با حرکت می شکنند و رها می شوند و بوی عطر تازه را در هوا انتشار می دهند. هرچه بیشتر حرکت می کنید، این حفاظت از تازگی بیشتر عمل می کند. پس بدون شک این اسپری برای افراد ورزشکار نیز انتخاب عالی می باشد. معمولا یک فرد برای تمام طول روز خود برنامه ریزی نمیکند، به همین دلیل است دئودورانت ضد عرق رکسونا جوری طراحی شده است که تا 48 ساعت فرد را از بوی عرق و دیگر بوهای بدن حفاظت کند. به این صورت که از صبح که فرد به سمت محل کار حرکت می کند تا اواخر روز و برگشت به خانه احساس طراوت خود را حفظ می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید از فروشگاه اینترنتی ایرانوس کلیک کنید.