سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی انواع اسپری های ضد تعریق نیوا

اسپری نیوآ

 

شرکت محصولات آرایشی و بهداشتی نیوآ در سال های متمادی، شروع به تولید محصولات متنوعی کرد که در روند افزایش سود سالانه تاثیر بسزایی داشته است. از مهمترین محصولات تولید شده برند نیوآ برای خانم ها و آقایان می توان به کرم های آرایشی، بالم لب، رول دئودورانت،کرم ضد آفتاب، شامپوهای بدن، کرم و سرم ضدچروک، افتر شیو، فوم و ژل اصلاح، اسپری بدن، شیر پاک کن و غیره اشاره کرد. جالب است بدانید که  برای کودکان هم که دارای پوستی نازک و ظریف هستند، محصولات ویژه ای تولید کرده است. در اینجا به معرفی مدل های مختلف اسپری نیوا خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

اسپری مردانه Dry Impact Plus نیوا 150 میل

ویژگیهای اسپری مردانه Dry Impact Plus نیوا 150 میل اسپری پودری، از بین برنده بوی بد عرق، ماندگاری 48 ساعته، قیمت مناسب و اقتصادی، بدون الکل، استفاده روزانه معرفی اسپری مردانه Dry Impact Plus نیوا 150 میل اسپری آلمانی نیوا از انواع مدل های پودری می باشد که نباید روی لباس استفاده شود و فقط مخصوص بدن می باشد و در از بین بردن بوی بد عرق نقش بسیار مؤثری دارد. این اسپری در یک قوطی فلزی به رنگ سفید و سورمه ای می باشد و حجمی معادل 150 میل دارد و با ماندگاری 48 ساعته و رایحه سبکی که دارد، هم سریع خشک می شود و هم اینکه از پوست محافظت می کند. این محصول برای انواع پوست مناسب می باشد و دارای الکل و مواد نگه دارنده نمی باشد و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نخواهد ساخت. اسپری مردانه نیوا برای تمام فصل ها مناسب خواهد بود و در از بین بردن قارچ های تولید کننده عرق، بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

 

اسپری دئودورانت مردانه نیوا مدل Dry Fresh حجم 150 میل

اسپری دئودورانت مردانه نیوا مدل Dry Fresh برای آقایان پر نشاط و پر انرژی تولید شده تا در طول روز بدنشان را شاداب نگه دارند. استفاده از این اسپری رایحه خوش و ملایمی ایجاد می کند که تا 48 ساعت ماندگاری دارد. فرمولاسیون این اسپری فاقد الکل می باشد.

اسپری دئودورانت زنانه Dry Fresh نیوا 150 میل

اسپری دئودورانت نیوآ زنانه Dry Fresh حجم 150 میل اسپری ها و خوشبو کننده ها به عنوان محصولاتی هستند که برای جلوگیری از عرق کردن و ایجاد بوی بد و نامطبوع به کار می روند. اسپری درای فرش نیوا هم به عنوان یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی است که از ایجاد عرق جلوگیری کرده و باعث می شود تا شما هیچگاه از بوی بد بدن خود احساس ناراحتی نکنید و همیشه با اعتماد به نفسی بالا در تمام محفل ها ظاهر شوید.ویژگی های اسپری دئودورانت نیوآ زنانه Dry Fresh حجم 150 میل این اسپری با داشتن ماندگاری بالای 48 ساعته، شما را تا دو روز از بوی بد عرق در امان نگه می دارد. مخصوصا خانم ها که بسیار به این مسئله اهمیت می دهند می توانند با استفاده از این محصول، طراوت و تازگی را مهمان بدن خود کنند. معرفی اسپری دئودورانت نیوآ زنانه Dry Fresh حجم 150 میل این اسپری محصول کشور آلمان می باشد در قوطی به حجم 50 میل بسته بندی شده است. بهترین ویژگی این محصول این است که سریعا پس از استفاده خشک می شود و هیچگونه رد و لکه ای از خود به جای نمی گذارد. بدون الکل می باشد و هیچ نوع حساسیت پوستی را به همراه ندارد. تمام خانم ها با هر نوع پوستی که دارند، می توانند از این اسپری استفاده کنند. ضمن اینکه هیچ محدودیت سنی هم برای استفاده وجود ندارد. شما می توانید از این اسپری به منظور شادابی و تازگی پوست و بدن خود، در منزل، مهمانی ها و حتی محل کار استفاده کنید و از عطر خوش آن لذت ببرید.

 

 

 

اسپری زنانه اینویزیبل بلک اند وایت ضد تعریق نیوا 150 میلی لیتری

اسپری زنانه اینویزیبل بلک اند وایت ضد تعریق ( ANTI TRANSpirant BLACK & WHITE ) نیوا 150 میلی لیتری تعریق، یکی از طبیعی‌‌ترین عکس العمل‌های بدن در مقابل گرما است. با افزایش دما و فعالیت، بدن برای کاهش دمای خود شروع به تعریق می‌کند و از این طریق سموم بدن نیز دفع می‌شود. تا اینجا اتفاق مفیدی برای بدن رخ می‌دهد، اما ممکن است به دلیل حضور باکتری‌های موجود در دانه‌های عرق، بوی ناخوشایندی از بدن پخش شود. استفاده از ضد تعریق‌ها برای کاهش میزان تعریق و مقابله با بوی ناخوشایند آن توصیه می‌شود. ماده‌ی فعال موجود در ضد تعریق‌ها با مسدود کردن مجرای عرق به کاهش تعریق کمک کرده. پیشنهاد کارشناسان زیبایی مو تن رو به بانوان همیشه خوش بو، اسپری زنانه اینویزیبل بلک اند وایت ضد تعریق نیوا است. با این محصول نیوآ شما صاحب نخسیتن دئودورانت با ماندگاری 48 ساعته خواهید بود که نه هیچ رد سفیدی بر پارچه های تیره باقی می گذارد و نه لکه های زرد رنگ بر لباس های روشن، اسپری زنانه نیوا حاوی رایحه ای باطراوت و زنانه، فاقد الکل و مواد رنگ دهنده است. نحوه استفاده: باید این موضوع را بدانیم که قبل از استفاده از اسپری های خوشبو کننده، پوست بدنتان کاملا خشک و تمیز باشد؛ سپس می توانید اسپری را در فاصله 15 سانتی متری از زیربغل نگه دارید و اسپری کنید. دقت داشته باشیداسپری را در بر روی پوست ترک خورده یا تحریک شده استفاده نکنید. تاثیر استفاده: اسپری زنانه اینویزیبل بلک اند وایت پیورنیوا مناسب انواع پوست ها است. این محصول فاقد الکل، مواد رنگی و نگهدارنده است که هیچگونه رد سفیدی بر پارچه های تیره و لکه های زرد رنگ بر روی لباس های روشن نمی ماند. با استفاده از این محصول ، بدن خود را در تمام 48 ساعت خوشبو نگه دارید.

 

اسپری مردانه فِرِش اکتیو نیوا 150 میلی لیتری

اسپری مردانه فرش اکتیو( fresh active ) نیوآ150 میلی لیتری فعالیت در هوای گرم و بیرون از خانه باعث افزایش تعریق بدن می‌شود، بنابراین برای جلوگیری از پخش شدن بوی ناخوشایند بدن نیاز به استفاده از محصولی است که علاوه بر جلوگیری از افزایش تعریق، باعث ایجاد بوی خوش و شادابی نیز شود. محصولات ضد تعریق متنوعی با توجه به نیاز و سلیقه‌ی افراد مختلف توسط شرکت‌های بهداشتی تولید شده اند که رول‌ها، استیک‌ها و اسپری‌ها از انواع آن‌ها است؛ در بین محصولات ضد تعریق، اسپری‌ها طرفداران بیشتری دارند. اسپری فرش اکتیو نیوا طرفداران زیادی دارد. این اسپری 150 میلی لیتری با ماندگاری 48 ساعته از بروز بوی نامطبوع جلوگیری کرده و باعث ایجاد طراوت و شادابی پوست می‌شود. نحوه استفاده: باید این موضوع را بدانیم که قبل از استفاده از اسپری های خوشبو کننده، پوست بدنتان کاملا خشک و تمیز باشد؛ سپس می توانید اسپری را در فاصله 15 سانتی متری از زیربغل نگه دارید و اسپری کنید. دقت داشته باشیداسپری را در بر روی پوست ترک خورده یا تحریک شده استفاده نکنید. تاثیر استفاده: اسپری ضد تعریق فرش اکتیو نیوا فاقد الکل و مواد رنگی است که با استفاده از این محصول ، بدن خود را در تمام 48 ساعت خوشبو نگه دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.