سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین تیغ خود تراش ژیلت

انواع تیغ ژیلت

 

برند ژیلت یکی از شناخته شده ترین برند های محصولات بهداشت شخصی در جهان می باشد که توسط شرکت پروکتر اند گمبل (P&G)یکی از بزرگترین شرکت های تولید محصولات بهداشتی و آرایشی اداره می شود.محصولات اصلی برند ژیلت تیغ های اصلاح و ژل های اصلاح میباشند. که در ادامه بیشتر با محصولات تیغ ژیلت آشنا می شوید.

تیغ یدک ژیلت فیوژن Fusion5 بسته 4 عددی

یدک خودتراش ژیلت فیوژن دارای 5 تیغه ی استیل ضد زنگ میباشد و همچنین یک تیغ اضافی در قسمت پشت خودتراش تعبیه شده است که جهت خط انداختن دقیق و آنکارد صورت کاربرد دارد.سری انعطاف پذیر تیغ ژیلت در تمامی زوایا حرکت میکند و به اصلاح راحت و بدون نقص آقایان کمک میکند.از دیگر ویژگی های این تیغ وجود نوار ژل مانند است که هنگام استفاده مقداری کف تولید میکند و باعث میشود تیغ به راحتی روی صورت بلغزد،همچنین در این نوار ژل از عصاره آلوئه ورا استفاده شده که از ایجاد التهاب و حساسیت جلوگیری کند.

شما با خرید یکبار خودتراش ژیلت میتوانید سری و یدک های آن را به صورت جداگانه در بسته بندی های شیک و منظم تهیه کنید، تیغ یدک ژیلت فیوژن در بسته بندی 4 عددی عرضه شده است و میتوان آن را روی تمامی دسته های فیوژن جایگذاری کرد و استفاده نمود.

تیغ اصلاح ژیلت 5 تیغه Fusion proglide

اصلاح صورت یکی از ضروریات شخصی آقایان است به خصوص زمانی که برای رفتن به بعضی از مراسم عجله دارند. به همین منظور قبل از هرکار ابتدا ابزار اصلاح مناسب خود را پیدا کنید.تیغ اصلاح بسیار تیزی که با آن بتوانید به سرعت و با دقت تمام صورت خودر را اصلاح کنید و در اولین بار حرکت تیغ روی صورت کمترین مویی در صورت شما باقی بماند. یکی از همین ابزارها که به اصلاح صورت شما سرعت می‌بخشد تیغ اصلاح است. تیغ اصلاح FUSION PROGLIDE از کمپانی معتبرژیلت به دلیل فناوری پیشرفته FLEXBALL بیشترین تماس با ریشه مو دارد فناوری FLEXBALL  تیغ اصلاح ژیلت مدل FUSION PROGLIDE  بر  اساس طراحی های بسیار حرفه‌ای این شرکت شکل گرفته است و برای هر صورتی به ویژه صورت های استخوانی و با زوایای تند طراحی شده است در این فناوری تیغه‌های FUSION PROGLIDE  ژیلت بر روی یک بالشتک سوار شده‌اند و امکان این را دارند که در هنگام اصلاح در زوایای گوناگونی بچرخند. به همین دلیل با بالاترین دقت از هیچ موی زائدی نمی‌گذرد.  این قابلیت ژیلت  FUSION PROGLIDE همراه شده است با قابلیت خم شدن تیغه ها به سمت بالا که از مدل مچ تری تا به امروز در مدل های گوناگون ژیلت حفظ شده است . ژیلتFUSION PROGLIDE اوج فن آوری ژیلت در اصلاح صورت است و آقایان بسیاری در سراسر دنیا از اصلاح با تیغ ژیلت FUSION PROGLIDE لذت برده‌اند و اصلاحی کامل و دقیق را برای آقایان به ارمغان آورده است.

براش اصلاح آقایان ژیلت

براش اصلاح آقایان ژیلت پوست را برای اصلاح آماده می کند، همچنین موهای صورت را برای اصلاح راحت تر نرم می کند و تولید کف را راحت تر کرده، پوست را لایه برداری کرده و مانع ایجاد خارش و حساسیت می شود. این محصول ژیلت آب را درون خود نگه می دارد و مانع خشک شدن کف اصلاح روی پوست می شود و  ماندگاری طولانی به مدت چند سال دارد. براش اصلاح در عین حال سلول‌های مرده را نیز از روی پوستتان جدا می‌کند که این خود موجب حرکت راحت‌تر تیغ روی پوست و در نتیجه جلوگیری از زخم و ایجاد جوش می‌شود. با براش، کرم اصلاح را به صورت دورانی روی صورت پخش کنید.

تیغ اصلاح ژیلت مدل Venus Classic hyvel به همراه یدک

رفع موهای زائد بدن یکی از دغدغه های همیشگی بانوان است و این مسئله باعث شده است که روش های مختلف و ابزارهای مختلفی برای آسان تر کردن رفع موهای زائد به بازار عرضه شود. تیغ اصلاح ونوس محصولی مناسب برای یک اصلاح بدون ایجاد زخم و خارش در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه می باشد. این ژیلت با لبه 3 تیغه و نوار ژلی و روان کننده با خاصیت نرم و مرطوب کننده خود کمک می کند تا اصلاحی تمیز، بدون آسیب و خارش داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.