سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسپری Rexona و انواع آن

انواع اسپری رکسونا

 

اگر بخواهیم به دنبال یک اسپری ضد تعریق و خوشبو کننده عالی و باکیفیت بگردیم بدون شک رکسونا ( rexona ) یکی از محدود انتخاب هایی می باشد که توانسته در سراسر جهان رضایت حداکثری مصرف کنندگانش را به دست بیاورد. برای اطلاع از قیمت اسپری رکسونا کلیک کنید.

اسپری پودری رکسونا مدل Rexona cool pink

اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل Rexona cool pink از سری اسپری های motion sense می باشد که با رایحه خنک و ملایمی که دارد یکی اسپری بسیار محبوب می باشد . اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل cool pink ( صورتی خنک )با فرمولاسیونی که دارد از ایجاد تعریق جلوگیری می کند و تا 48 ساعت از بدن در مقابل عوامل خارجی و فعالیت ها محافظت می کند . اگر به طراوت و شادابی خود اهمیت می دهید اسپری رکسونا این لذت را برای شما فراهم می آورد .

اسپری پودری رکسونا مدل Rexona protection active original

اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل protection active + original با ترکیبات و فرمولاسیون ویژه ای که دارد سبب محافظت از بدن در حین انجام فعالیت می شود . اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل protection active + original یک اسپری ضد تعریق و آنتی باکتریال می باشد که موجب کاهش تعریق ، از بین بردن باکتری ها و بوی بد بدن می شود .اسپری رکسونا پروتکشن اکتیو ارجینال یک اسپری بدون الکل می باشد . همچنین این اسپری سبب افزایش لذت بیشتر از کار و فعالیت شده و اعتماد بنفس فرد را بالا می برد .

اسپری ضد تعریق زنانه کاتن درای رکسونا

برند رکسونا که در زمینه ی تولید محصولات خوشبوکننده‌ ی بدن بسیار موفق بوده و طرفداران زیادی دارد، برای خانم‌ ها و آقایان اسپری های بدن را با رایحه ‌های مختلف تولید کرده است. اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل کاتن درای در حجم 150 میلی لیتر و مناسب خانم ‌ها است و با حفاظت 48 ساعته علاوه بر جلوگیری از تعریق بیش از حد، بدن را خوشبو نگه می ‌دارد و دارای رایحه‌ ای ملایم است.

اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل Shower Fresh 

اسپری «Shower Fresh» از برند  «Rexona»(رکسونا)، با عطر و بوی گل‌های تازه، مخصوص بانوان است. این اسپری با داشتن ترکیبات ضدتعریق و بدون الکل، می‌تواند تا 48 ساعت از بدن در برابر بوی نامطبوع عرق محافظت کند

 

اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Invisible 

اسپری ضد تعریق مردانه «رکسونا» (Rexona) مدل (Invisible) خاصیت ضد تعریق دارد که می‌تواند مشکل افراد زیادی را حل کند. تعریق بیش از حد می‌تواند باعث بو گرفتن بدن و لباس‌ها و در نهایت باعث خجالت فرد شود. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.