سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند نمونه از بهترین تیغ های ژیلت

بررسی تیغ ژیلت

 

مطمعنا همه شما در طول روزمره خود از محصولات ژیلت استفاده کرده اید و می دانید که این برند جزو اصلی ترین و اولین لوازم بهداشتی جهان به شمار می رود. تیغ های ژیلت نمونه ای از محصولات آن هستند که برای اصلاح صورت و بدن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. امروز اینجا هستیم تا شما را با بهترین تیغ ژیلت های پرطرفدار آشنا کنیم با ما همراه باشید.

تیغ یدک ژیلت مدل ونوس PRO SKIN بسته 4 عددی

اصلاح موهای بدن می‌تواند کاری آسان و بدون تحمل درد باشد، اگر برای این کار از سری محصولات ونوس (Venus) استفاده شود. ونوس یکی از سری‌های پرطرفدار برند معروف و قدیمی ژیلت (Gillette) است که مخصوص بانوان تولید می‌شود. سال‌هاست که نه تنها آقایان، بلکه خانم‌ها هم از خودتراش‌ها و تیغ‌های یدک ژیلت استفاده می‌کنند و بیشتر مصرف‌کنندگان به کیفیت بالایش معترف‌اند. خودتراش (Pro skin) یکی از مدل‌های ونوس است که 5 تیغه از جنس استیل دارد و به دلیل فاصله‌ی نزدیک تیغ‌هایش به یکدیگر باعث بالا رفتن دقت اصلاح و همین‌طور جلوگیری از بریدگی پوست می‌شود. قسمت بالایی و پایینی سری خودتراش Pro skin، یک نوار صابونی دارد که در هنگام ترکیب با آب به سرخوردن راحت‌تر و روان‌تر تیغ روی پوست کمک می‌کند. این خودتراش موها را به گونه‌ای اصلاح می‌کند که نسبت به سایر خودتراش‌ها، تا مدت‌زمان بیشتری نیاز به اصلاح مجدد پیش می‌آید. به دلیل اینکه پس از مدتی تیغ کند می‌شود، تیغ یدک 4 تایی این محصول به صورت جداگانه عرضه شده است تا در صورت نیاز، فقط تیغ‌های یدک خریداری شود و نیازی به خرید مجدد دسته نباشد. با استفاده از این خودتراش و تیغ‌های یدکش، دیگر نگران زخمی شدن پوست خودتان نباشید. با خرید خودتراش‌های ژیلت نیازی به استفاده از نوار‌های موبر یا دستگاه‌های اپیلاتور برقی که اتفاقا باعث ایجاد درد و سوزش می‌شوند، وجود ندارد. برند ژیلت و کیفیت بالای آن نیاز به تعریف ندارد و با یک‌بار استفاده، شما هم به جمع طرفداران میلیونی این برند خواهید پیوست.

تیغ یدک مچ 3 توربو 3 تیغه ژیلت 4 عددی

تیغ یدک مچ 3 توربو ژیلت 4 عددی با راحتی باورنکردنی و کمترین فشار بر روی پوست، حس یک اصلاح فوق حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورد. 3 تیغه نزدیک به هم این دستگاه به اصلاح هرچه بهتر پوست کمک کرده و نوار آبی رنگ بالای تیغه ها به عنوان یک روان کننده به لغزش ژیلت روی پوست کمک می کند و باعث جلوگیری از آسیب به پوست و کمک به اصلاح سریع تر و بهتر می شود. تیغه های این دستگاه به قدری تیز و برنده هستند که حتی پس از ده بار استفاده نسبت به مدل یکبار مصرف Mach 3 ژیلت، همچنان بهتر عمل می کند. سری این دستگاه انعطاف پذیر و قابل تعویض می باشد.

تیغ یدک ژیلت فیوژن پروشیلد Fusion Proshield بسته 4 عددی

تیغ یدک ژیلت فیوژن پروشیلد Fusion Proshield در بسته بندی 4 عددی ارائه شده است، جنس تیغ ژیلت از استیل ضدزنگ می باشد.دارای 5 لبه تیغ روی هم است که از تیغه های نازک و ظریف استفاده شده تا اصلاحی منظم و دقیق کمک کنند.یک تیغه ی اضافی در پشت تیغ وجود دارد که از آن میتوان برای خط اندازی دقیق و آنکارد استفاده کرد. یدک ژیلت فیوژن پروشیلد دارای نوار ژل است که در هنگام استفاده حالتی روان و لغزنده به وجود می آورد تا تیغ به راحتی روی پوست کشیده شود،همچنین حاوی عصاره آلوئه ورایی است که از التهاب و حساسیت جلوگیری میکند.

تیغ اصلاح ژیلت 5 تیغه Fusion proglide

تیغ اصلاح FUSION PROGLIDE از کمپانی معتبرژیلت به دلیل فناوری پیشرفته FLEXBALL بیشترین تماس با ریشه مو دارد فناوری FLEXBALL  تیغ اصلاح ژیلت مدل FUSION PROGLIDE  بر  اساس طراحی های بسیار حرفه‌ای این شرکت شکل گرفته است و برای هر صورتی به ویژه صورت های استخوانی و با زوایای تند طراحی شده است در این فناوری تیغه‌های FUSION PROGLIDE  ژیلت بر روی یک بالشتک سوار شده‌اند و امکان این را دارند که در هنگام اصلاح در زوایای گوناگونی بچرخند. به همین دلیل با بالاترین دقت از هیچ موی زائدی نمی‌گذرد.  این قابلیت ژیلت  FUSION PROGLIDE همراه شده است با قابلیت خم شدن تیغه ها به سمت بالا که از مدل مچ تری تا به امروز در مدل های گوناگون ژیلت حفظ شده است . ژیلتFUSION PROGLIDE اوج فن آوری ژیلت در اصلاح صورت است و آقایان بسیاری در سراسر دنیا از اصلاح با تیغ ژیلت FUSION PROGLIDE لذت برده‌اند و اصلاحی کامل و دقیق را برای آقایان به ارمغان آورده است.

تیغ یدک ژیلت فیوژن Fusion5 بسته 4 عددی

یدک خودتراش ژیلت فیوژن دارای 5 تیغه ی استیل ضد زنگ میباشد و همچنین یک تیغ اضافی در قسمت پشت خودتراش تعبیه شده است که جهت خط انداختن دقیق و آنکارد صورت کاربرد دارد.سری انعطاف پذیر تیغ ژیلت در تمامی زوایا حرکت میکند و به اصلاح راحت و بدون نقص آقایان کمک میکند.از دیگر ویژگی های این تیغ وجود نوار ژل مانند است که هنگام استفاده مقداری کف تولید میکند و باعث میشود تیغ به راحتی روی صورت بلغزد،همچنین در این نوار ژل از عصاره آلوئه ورا استفاده شده که از ایجاد التهاب و حساسیت جلوگیری کند. برای اطلاع از محصولات بیشتر کلیک کنید.