سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی بهترین نمونه های اسپری نیوا

اسپری بدن نیوا

 

 

دئودرانت یا اسپری زیر بغل نیوا از دسته اسپری های ضد تعریقی است که به میزان زیادی در دنیا تولید و مصرف می شود. دئودرانت نیوا ساخت کشور آلمان و با ماندگاری 48 ساعته یکی از بهترین و بدون اغراق از پرفروش ترین های اسپری مردانه است که آقایان می توانند بدون آنکه نگران لک شدن لباس هایشان باشند از این اسپری استفاده کنند. برای خرید عمده اسپری نیوا کلیک کنید.

اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Dry Comfort 

می دانید که فعالیت و تحرک با تعرق بدن همراه می باشد. تعرق هم با بوی بد و ناخوشایند و خیس شدن بدن همراه است. برای از بین بردن بوی نامطبوع بدن، علاوه بر استحمام و شستشوی بدن، می توان از اسپری های ضد تعریق استفاده کرد. اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Dry Comfort دارای ماندگاری 48 ساعته است. همچنین این محصول دارای عصاره‌ی گیاهان دریایی است و بدون ایجاد لک بر روی لباس‌ها، احساس شادابی و تازگی را برایتان ایجاد می کند. این اسپری با ایجاد لایه‌ای محافظ، تعرق بدن را به تعویق می‌اندازد.

اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Dry Impact

اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Dry Impact، محصولی از برند معروف و معتبر نیوآست. این اسپری علاوه بر از بین بردن بوی بد، موجب ایجاد بوی خوش در بدن می شود. همچنین این اسپری ضد تعریق بوده و بعد از استفاده تعرق بدن را متوقف می کند. ماندگاری نیوآ درای ایمپکت 48 ساعت بوده و برای ورزشکاران و آقایان پر جنب و جوش بسیار مناسب می باشد.

اسپری زنانه نیوا مدلBLACK AND WITH 

فعالیت در هوای گرم و بیرون از خانه باعث افزایش تعریق بدن می‌شود. برای جلوگیری از پخش‌شدن بوی ناخوشایند به استفاده از محصولی نیاز داریم که علاوه‌ بر جلوگیری از افزایش تعریق، باعث ایجاد بوی خوش شود. شرکت‌های بهداشتی محصولات ضدتعریق متنوعی را با توجه به نیاز و سلیقه‌ی افراد مختلف تولید کرده‌اند که رول‌ها، استیک‌ها و اسپری‌ها از انواع آن‌ها هستند. در بین محصولات ضدتعریق، اسپری‌ها طرفداران بیشتری دارند. برند «نیوآ» (Nivea) که برای اکثر افراد برندی شناخته‌شده است، اسپری‌های ضدتعریق با رایحه‌های د‌ل‌نشین و ماندگار دارد. محصولات این تولیدکننده با بیشتر سلیقه‌ها سازگار است.

اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Fresh Natural 

اگر می‌خواهید کم تر و دیر تر عرق کنید و یا عرق شما بوی بدی نداشته باشد، بهتر است از اسپری های ضد تعریق استفاده کنید. اسپری ضد تعریق نیوآ مدل Fresh Natural، یک اسپری ضد تعریق مناسب برای بانوان است. این اسپری با عصاره ی گیاهان دریایی در حجم 150 میلی لیتر، خصوصاً برای بانوانی که تعریق بدنشان زیاد می باشد یک محصول مناسب و کاربردی است.

اسپری خوشبو کننده فرش اکتیو نیوا آقایان

ترشح عرق به‌ خودی‌ خود اتفاق بدی نیست و نمی‌ تواند باعث ایجاد بوی بد شود، بلکه رعایت نکردن بهداشت و توجه نکردن به نظافت شخصی است که عامل اصلی بوی بد بدن به‌ حساب می‌ آید و متأسفانه این موضوع مهم هم گاهی نادیده گرفته می‌ شود. ترشح عرق از سوی غددی صورت می‌ گیرد که در نواحی مختلف بدن مانند زیر بغل، کشاله ران و کف دست‌ها و پاها قرارگرفته است تا سموم بدن به این شیوه دفع شود. بعضی از افراد هم با تعریق بیش‌ از حد رو به‌ رو هستند و همین موضوع آن‌ ها را ناراحت می‌ کند. اما خبر خوشایند برای این‌گونه افراد وجود محصولات خوش بو کننده و ضد تعریق نیوا است.

 

اسپری فرش اکتیو نیوا با فرمولاسیون عطر دریایی، اسپری غیر پودری جهت استفاده روزانه روی بدن و لباس شماست. این محصول مخصوص آقایان بوده و هیچ گونه لک یا اثر مخربی روی لباس باقی نمیگذارد. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.