سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی انواع اسپری بدن Rexona

 

 

اسپری رکسونا، یک اسپری ضد تعریق است که در قوطی هایی با حجم صد و پنجاه میلی لیتر در بازار موجود است. این اسپری معمولا به خاطر برند معتبرش تا چهل و هشت ساعت ماندگاری دارد و باعث خوشبو ساختن بدن شما می شود. انواع مختلفی از این اسپری در بازار وجود دارد که به دو دسته ی زنانه و مردانه تقسیم شده اند. این اسپری، روی لباس شما هیچ اثری از خود باقی نگذاشته و روی لباس هایی با رنگ خنثی لکه ایجاد نمی کند.

اسپری ضد تعریق زنانه تروپیکال 200 میل رکسونا

اسپری تروپیکال «Tropical» از برند «Rexona»(رکسونا)، با عطر و بوی گل‌های تازه، مخصوص بانوان است. این اسپری با داشتن ترکیبات ضدتعریق و بدون الکل، می‌تواند تا 48 ساعت از بدن در برابر بوی نامطبوع عرق محافظت کند. این اسپری زنانه رکسونا از سری «MotionSense»مناسب افرادی است که فعالیت بدنی بالایی دارند. پس از یک استحمام عالی، استفاده از تروپیکال رکسونا کمک می‌کند تا در طول روز بتوانید با خیالی آسوده و رها از بوی عرق، به فعالیت‌های روزمره‌ی خود بپردازید. اسپری تروپیکال رکسونا زیر بغل را خشک نگه می‌دارد و اثری از لک و سفیدی نیز بر جای نمی‌گذارد.

اسپری پودری رکسونا مدل Rexona protection active original

اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل protection active + original با ترکیبات و فرمولاسیون ویژه ای که دارد سبب محافظت از بدن در حین انجام فعالیت می شود . اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل protection active + original یک اسپری ضد تعریق و آنتی باکتریال می باشد که موجب کاهش تعریق ، از بین بردن باکتری ها و بوی بد بدن می شود .اسپری رکسونا پروتکشن اکتیو ارجینال یک اسپری بدون الکل می باشد . همچنین این اسپری سبب افزایش لذت بیشتر از کار و فعالیت شده و اعتماد بنفس فرد را بالا می برد .

اسپری ضد تعریق زنانه 48 ساعته 150 میل shower fresh رکسونا

اسپری ضد تعریق زنانه 48 ساعته 150 میل shower fresh رکسونا ضربان قلب ما در زمان های مختلف بالا می‌رود و حرارت بدن تغییر می‌کند. در هر ساعتی از روز، در همه فصول بدن ما با هر تغییر دما عرق می‌کند. هنگام ورزش، هیجان، استرس، موقعیت های احساسی، حتی بعد از خوردن یک غذای تند، بدن عرق می‌کند. در روزهای گرم امکان دارد ما در طول روز تا 2 لیتر عرق می‌کنیم. تنها 0.02 از این مقدار عرق مربوط به زیر بغل است. اما چون هوای کافی به این قسمت از بدن نمی رسد، موجب رشد باکتری در این نواحی می‌گردد. این باکتری ها مولد بوی بد هستند. دئودورانت یک محصول بهداشتی برای مقابله روزانه با این بوی بد می باشد. مام رکسونا و اسپری ضد تعریق shower fresh رکسونا دارای فرمول منحصر به فرد است که در تمام طول روز حس شادابی و تازگی را برای شما ایجاد فراهم می‌آورد و از پوست شما را در برابر بوی بد محافظت می‌کند. اسپری ضد تعریق shower fresh رکسونا بویی ملایم دارد و از این رو می تواند پایه خوبی برای استفاده از دیگر محصولات خوشبو کننده مانند ادکلن ها باشد. اسپری ضد تعریق shower fresh رکسونا همیشه می‌تواند همراه شما باشد بعد از ورزش یا یک پیاده روی روزانه مقداری از آن می تواند بوی بدن شما را به بویی بسیار مناسب و دلپذیر تغییر دهد زیرا اساسا اسپری ضد تعریق shower fresh رکسونا برای بدن های پرتحرک طراحی شده است . نحوه استفاده: اسپری ضد عرق shower fresh رکسونا را بعد از حمام روزانه با فاصله 15 سانتی متر روی پوست خشک و تمیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که ضد تعریق ها تنها با بوی بد و نامطبوع عرق مقابله می‌کنند. تاثیر استفاده: تمامی محصولات رکسونا توسط متخصصین پوست در آزماشگاه های گوناگون آزموده شده اند و برای انواع پوست مناسب هستند. اسپری ضد عرق shower fresh رکسونا با بارشی از انرژی بر روی پوست شما، حس طراوت، شادابی و تازگی را با رایحه ای خوش در تمام طول روز برای شما به ارمغان می آورد.

اسپری مردانه رکسونا مدل Invisible Ice fresh حجم 150 میلی لیتر

اسپری‌ ضد تعریق Invisible Ice رکسونا مناسب مردان جوان است. این اسپری با رایحه‌ی ملایم و همه پسندش، خاصیت ضد تعریق دارد و با ایجاد لایه‌ای محافظ بر روی پوست از عرق کردن جلوگیری می‌کند و لک‌های احتمالی ناخوشایندی که بر اثر تعریق و ترکیب با سایر محصولات ضد تعریق بی کیفیت بروز می‌کند را ندارد. اسپری اینویزیبل آیس ماندگاری و حفاظتی 48 ساعته را برای مصرف کننده به همراه دارد و در حجم 150 میلی لیتر و توسط کشور ترکیه تولید شده است. این اسپری دارای قفل است که با پیچاندن آن می‌توان از اسپری ناخواسته بر اثر فشار و یا کنجکاوی کودکان جلوگیری کرد. فعالیت و ورزش باعث تعریق بیشتر بدن و منتشر شدن بوی ناخوشایند می‌شود، بدن با فرآیند تعریق به کنترل دمای خود کمک می‌کند، اما اگر محیط برای تکثیر باکتری‌ها مهیا باشد بوی نامطبوع و زننده‌ای به مشام خواهد رسید. یکی از راه‌های برطرف کردن این مشکل علاوه بر استحمام روزانه، استفاده از ضد تعریق‌ها و دئودورانت‌ها پس از استحمام است. محصولات ضد تعریق مجاری غدد را می‌بندند و باعث تاخیر در عرق کردن می‌شوند. رکسونا در زمینه‌ی تولید محصولات بهداشتی مانند اسپری، رول ضد تعریق و استیک‌های ضد تعریق سابقه‌ای درخشان و موفق داشته و به یکی از بهترین‌ها در این زمینه تبدیل شده است؛ کیفیت و میزان محافظت محصولات ضد تعریق رکسونا باعث تمایز آن با سایر برند‌ها شده است و به همین دلیل طرفداران بیشماری را به سمت خود جذب کرده است. برای کسب اطلاع از قیمت محصولات و خرید کلیک کنید.